由3月份踏上減重路開始,原來不經不覺已經過了100天! 為了鼓勵自己這一份的堅持,我決定了以這個blog去繼續紀錄自己的減重經過。
而且也希望自己能夠把這一份毅力去感染其他人,堅持自己的理想,去找屬於自己的夢:D

2014年6月29日 星期日

Mission Possible Day 114 - A Memorable Day

是日整天炎熱然後晚上超級大雨:(


食物記錄:

早餐 - 牛油果煙三文魚蛋沙律三文治(麥包)
午餐 - 鳳爪2隻 + 牛栢葉1件 + 腸粉2條 + 奶皇包1隻 + 清湯米線1小碗
晚餐 - 芥菜魚尾湯2碗(連渣) + 豆腐2件

備註:
1. 今天給地獄教練嫌我吃得太少了,以後還是最好在餐與餐之間加我的減重寶貝 - 蕃薯:P


運動記錄:

高斜度慢步(5.0 - 6.0km/h) - total 45分鐘 4.53km
拳擊訓練 - 90分鐘


心情記錄:

今天是memorable day的原因是今天我要去拍減重成果照,昨天我知道是自己的時候其實有點驚訝!因為我並不是最好成績、也不是最勤力的那個,但卻成了地獄教練眾多學生中成功的一個:D 那種感覺是有點又驚又喜的,因為我怕自己的對比並不明顯,卻又因自己的成功有點沾沾自喜lol
今天練完拳後還做了inbody機,比起上星期又有進步,肌肉量和脂肪均有改善:D 1個月時間減掉7.3kg的fat,而且前幾天才吃過宮崎和BBQ,相信如果不是這2餐的放縱,成績一定更加理想!其實減重跟我做許多事一樣,只要用心做就一定可以做得好,甚至會有驚人的成績;以前考琴或讀書都是一樣,我考8級前的hea、沒有信心都讓我對8級動搖,但在臨考前的一個月努力發奮,天天練琴,還要每次至少2小時,結果出來的成績令身邊所有人驚奇不已!
左邊是今天做的、右邊是上星期做的
左邊是今天做的、右邊是5月尾時做的

然後也選了幾張成果照在這裡公開吧!

最上面那張圖是我中學時的PE衫;我選這一件的原因是因為我相信自己不會在中五畢業前再買一套新的PE衫,所以這一套一定是中五以前買下的,而我今天可以再一次穿上!我相信這是家中最「遠古」的衣服了,也證明著我的身型正往10年前奔走,我相信這已經證明我成功了一半:D

右圖最左上的是恩師2009年Grad Din的紀念tee,當時就只剩下這一件s碼,也就是家中唯一一件的s碼衣服:P 5年前穿的時候是有肚腩、感覺迫爆的,但昨天穿的時候是fit的!有剛剛好的感覺:D 這件tee平常是不會穿的,除了因為穿不下外,也因為它是一件紀念tee,上面有恩師們的簽名。而且沒有恩師,我根本不會以語言系為主修,也不會對英文重拾興趣;從前恩師常笑我肥、笑我做不到…… 但今天,我想藉這一件tee告訴他,我做到了!你面前的再不是從前的暴龍Mavis,而是對自己有信心、明白事理、不易發脾氣的靚靚Mavis:D

右圖最右下的是2013件尾到好友的婚宴,而這一套也是地獄教練指定我要帶的,因為跟原圖比實在太有效果:P 這一套的對比也實在太明顯,單看那件裇衫就可以知道。由原本迫爆鈕到今天有鬆、手臂上的拜拜肉不見了,也許之後也是時候去買新裇衫了lol

而最後右圖中左下和右上的是同一牌子同一尺碼的tee,只是圖案上的不同;左邊是2013年10月回BU O'Night的照片,而右邊是最新拍的,可以見到整個hip完全修了一整圈,手臂位也有明顯的不同,臉蛋也變尖了:D

這幾幅圖的確帶給我無限的滿足感和成功感,也讓我有更大的動去go on我的減重之旅;而且穿起這些衣服也讓我萌生一個念頭:我要在遠成目標之後到Studio影一輯照片!但我穿的不是婚紗不是畢業袍,而是家中舊有的衣服。

我要把逝去的青春再一次掛在自己身上,讓自己的生命再一次精彩起來!

13 則留言:

  1. 嘩,真係好大轉變喎,好勁呀,塊面好明顯呀,尖晒,in body result 都好勁,繼續努力!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果日影相影到比佢鬧lol
      因為我帶左幾套衫去,然後佢鬧我係咪當佢免費攝影師xd
      不過你有無學點用「膝」?我成日都做唔到呢個...

      刪除
    2. 佢雖然鬧你,但佢心中一定暗爽緊,因為佢一定覺得好自豪train到自己學生咁好成績,我唔係一開始就跟Anson,之前同我training果個完全唔掂,由得我hea...佢成日串我以前上堂係上"傾計堂",唔係做運動,所以完全無result,跟左佢之後先令自己對做gym睇法完全改觀...其實佢已經教左我好多個動作,拳,踢,撐,睜,當然,膝都有,我都覺得膝好難,因成日盆骨唔識向前郁,但見佢做又好似好易咁喎,真係激死...而家咪唯有係屋企陣時做多啲佢平時上堂教果隻上膝的動作,希望上堂時做膝會做好啲...慢慢黎,呢啲唔係一朝一夕,我到而家學左超過半年都成日比佢執姿勢,因佢要求太高了...好難做到佢滿意,但唔緊要,有要求先有進步,大家一齊繼續努力!!!!!

      刪除
    3. 上「傾計堂」lol 我幻想到佢個語氣!肯定又係衰衰格格咁款xd
      不過我都覺唔知點解佢好似好易咁,我問佢點解做極都做唔到,佢就串我話「咁易做到不如即刻去打埋比賽啦好無」==# 之後我就唯有收聲繼續乖乖上堂...

      刪除
    4. Haha...個tone直頭臭串到爆....所以一開頭勁睇呢條友仔唔順眼!!!!

      刪除
    5. 你係細細個就肥底?

      刪除
    6. 其實我一開始都好唔鐘意佢,上佢堂又辛苦又chur又要有說話聽……
      成日話人地d姨姨都做得好過我\./

      我細細個就圓碌碌架,之後有時候會可能瘦到少少,點知好快就肥返。因為我實在太鐘意食野,特別係甜野……

      刪除
    7. 我細個都勁肥,有160磅,之後控制飲食慢慢減...長期keep住130~140,之前都勁憎sport,中學上PE堂時成日扮唔記得帶衫,可以唔使上,miss罰跑步陣時,我就永遠係行路,都估唔到自己而家將做運動變成自己生活一部分!!!!

      刪除
    8. 我升中學之後體重就一路直線上升,跑9分鐘簡直係地獄T_T 我行9分鐘hea比老師算,所以我而家差唔多日日跑都幾嚇親以前既PE老師lol

      Btw, 你通常上星期幾架?睇下有無機會見到你xd

      刪除
    9. 我通常都無約定佢囉,初初就好regular上一,三的,之後實在太難約了,有時約左都未必上到...通常都係我就佢星期幾得就上星期幾....btw其實我都成日去果度跑步...有時間基本上隔日都去,所以你應該唔難見到我....其實你知我係咩樣嗎?

      刪除
    10. 我都覺佢D時間好難約,約左去到無得上既話就乘機可以有機會串下佢:P 不過基本上都會係星期三/五/日,呢3日入面睇下佢邊2日得閒囉==#

      至於樣.....應該唔知xd 我聽日上5-6會去跑步、6-7上堂,有機會say個hi :D

      刪除
  2. 好呀,今日我放工都會黎跑步,睇下有無機會見到丫,你上堂都去跑一個鐘步,好勤力呀...我就好lazy la....如果上堂我warm up 20 mins only ......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係被迫要跑45分鐘的.....因為體能太差了T_T

      刪除